ליצירת קשר

    איך לפתוח עסק חדש – המדריך המלא:

    לרוב, אנשים המעוניינים לפתוח עסק עושים זאת מאחר ותמיד רצו להיות בעלי עסק פרטי או שהיו שכירים בעבר והבינו כי הם מעדיפים להיות עצמאיים ולנהל את עצמם.

    פתיחת עסק חדש היא פרויקט לכל דבר וחשוב לדעת כיצד לפתוח את העסק ללא טעויות ובצורה הנכונה ביותר וזאת כי פתיחה טובה ונכונה היא תשתית טובה להמשך הדרך.

    מה לעשות לפני פתיחת עסק חדש?

    לפני פתיחת עסק חדש, חשוב לעשות תכנית עסקית, לוודא כדאיות והיתכנות כלכלית, להבין את השוק וכמובן להיערך ליכולת פיננסית לפתיחת העסק, בין אם באופן עצמאי ובין אם בעזרת הלוואות. לאחר מכן, חשוב גם להשקיע בתוכנית כלכלית ליום של אחרי פתיחת העסק, כלומר בתקופת ההרצה בה העסק עובד וקיימות הוצאות תפעוליות ושיווקיות, ועדיין הוא לא בעל הכנסות המאפשרות לו לכסות את אותן הוצאות. מומלץ להיעזר ביועץ פיננסי או גורם מקצועי אחר בתחום, שיוכל לעזור בתהליך בניית התכנית העסקית שכן חשוב לכתוב אותה מתוך מבט ריאלי ולתת מענה לשאלות הקשות. בנוסף, לאיש מקצוע יש את הניסיון וההבנה כיצד נכון להשיג מימון לפתיחת העסק בעת הצורך ולמצוא פתרונות פיננסים מתאימים כמו הלוואות בערבות מדינה או הלוואות לעסקים קטנים ופתיחת עסק.

    פתיחת תיק ברשויות המס

    במידה והכל כשורה וכעת אתם במהלך פתיחת העסק, יש צורך בפתיחת תיק ברשויות המס הכוללות את מס הכנסה, המע"מ וביטוח לאומי. לפני פתיחת התיק במס הכנסה, חשוב להחליט באיזה סוג עסק בוחרים לפתוח את העסק תחתיו- עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה בע"מ. כיוון שלכל אחד מסוגי העיסוקים הללו יש יתרונות וחסרונות מומלץ להתייעץ עם רואה חשבון מנוסה בתחום שיוכל להעניק לכם ייעוץ מקצועי המותאם לכם. בנוסף לכך, יש לפתוח תיקים נוספים  במשרדי המע"מ וביטוח לאומי. השלב הבא, הוא פתיחת חשבון בנק, ממנו תתנהל הפעילות העסקית של העסק. יש לציין כי עבור עוסקים פטורים ומורשים אין חובה לפתוח חשבון בענק לעסק, אך חברה בע"מ מחויבת לכך. היתרון בפתיחת חשבון בנק לעסק, היא ההפרדה שבין ההכנסות וההוצאות של העסק לבין העניינים הכספיים האישיים.

    כל הפעולות הללו נועדות על מנת לפתוח עסק באופן שיוכר כזה. לאחר מכן חשוב כמובן לבצע תיאום עם ספקים במידת הצורך, למצוא מקום לפעילות העסק הכולל גם את התשלומים הקבועים עליו לצד מציאת לקוחות ושיווק העסק- נדבך חשוב מאוד.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
      שלחו הודעה
      💬 צריך עזרה?
      היי 👋
      איך נוכל לעזור לך?
      דילוג לתוכן