ליצירת קשר

    הנהלת חשבונות בקריות

    הפעולות ההכרחיות לניהול עסק מבחינה פיננסית הן קודם כל רישום הוצאות והכנסות, רישום של עסקאות, חובות והתחייבויות. רק על סמך כל אלה, ובתנאי שפעולות אלה נעשות באופן מדויק ומקצועי אפשר להסתכל על התמונה הרחבה יותר כמו ניהול עסקי, בניית אסטרטגיות בהיבט הפיננסי, ניהול תקציב והפקת דו"חות רחבים ומעמיקים יותר. לכן, אם יש לכם עסק בקריות, חשוב שתעבדו עם משרד הנהלת חשבונות בקריות שהוא רציני ומקצועי. אין ספק שאם שירותי הנהלת החשבונות ניתנים במשרד רואי החשבון שלכם, אתם יכולים להיות רגועים בכל הנוגע להתנהלות הפיננסית, החל מהדברים הקטנים ועד לדברים הרחבים יותר.

    הנהלת חשבונות בקריות: מהעניינים הפשוטים ועד למורכבים

    שירותי הנהלת חשבונות נחלקים לשני סוגים: הנהלת חשבונות צידית והנהלת חשבונות כפולה. הנהלת חשבונות צידית מתאימה לעסקים קטנים עד בינוניים בהם ההתנהלות העסקית היא מצומצמת יותר. היא כוללת פירוט של הוצאות העסק והכנסותיו. הנהלת חשבונות כפולה מתאימה לעסקים בינוניים עד גדולים עם פעילות עסקית רחבה יותר. במסגרת זו נרשמות לא רק הוצאות והכנסות אלא גם הדרך בה התקבל התשלום, בין אם במזומן או אשראי וגם ישנו רישום של הוצאות והכנסות עתידיות. משרד הנהלת חשבונות בקריות אשר מספק שירותי הנהלת חשבונות כפולה יבצע פעולות נוספות כמו הוצאת דו"חות רווח והפסד מדי תקופה, הצגת מאזנים, דיווחים שוטפים למס הכנסה וביטוח לאומי ועוד.

    לקבל שירותי הנהלת חשבונות וראיית חשבון תחת קורת גג אחת

    ישנו קשר ישיר  והדוק  בין הנהלת חשבונות לבין ראיית חשבון. שירותי ראיית החשבון שתקבלו מבוססים על הנתונים אשר אוספת ומתעדת הנהלת החשבונות. לכן, יש יתרון בקבלת שירותי הנהלת חשבונות בקריות הניתנים במסגרת משרד רואי חשבון. כך רואה החשבון יוכל להיות במעקב צמוד יותר למתרחש אצלכם ברמה השוטפת ולהתבסס בקלות על נתונים אלה. משרד רואי חשבון המספק שירותי הנהלת חשבונות לצד שירותים נוספים כמו יעוץ מס או יעוץ משפטי הנוגע למיסוי מספק לכם את כל מה שנדרש עבורכם לניהול העסק מבחינה פיננסית. שיתוף פעולה בין מנהל החשבונות לרואה החשבון וביצוע הדברים במסגרת אחת מבטיחים תיאום מלא וביצוע הדברים במקצועיות ויסודיות.

     

    פייג  ויסקוס ושות' הוא משרד  רו"ח בקריות ובכרמיאל המספק גם שירותי הנהלת חשבונות, יעוץ מס, יעוץ עסקי ומשפטי ושירותים נוספים הקשורים לתחום. מוזמנים ליצור קשר

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
      שלחו הודעה
      💬 צריך עזרה?
      היי 👋
      איך נוכל לעזור לך?
      דילוג לתוכן