ליצירת קשר

    החזרים ממס הכנסה

    אחד מהשירותים שכל משרד רואי חשבון מבצע הוא החזרים ממס הנכנסה על פי החוק כל שכיר שעומד בכללים מסוימים זכאים להחזר ממס הכנסה. עולם המיסים הוא עולם שאינו ברור לבעלי עסקים רבים וחלקם אינם מגדירים את היחסים שלהם כחיוביים עם רשות המיסים ולכן יש צורך במתווך.

    רואה החשבון הוא האיש שיהווה את הגשר בינך לבינם למרות שבדרך כלל הם נחשבים לכאלו שיש להפריש בעבורם כסף. החזרים ממס הכנסה הם כלים פשוטים לכסף שמגיע לכם האדם שיכול לעזור לכם בכך הוא רואה חשבון. אז קדימה כדאי לכם לשמוע אם הוא יכול לעזור לכם בכך ועל הנושא בפרט.

    מה הם אותם החזרי מס?

    החזרי מס הם כסף שכבר שילמתם למס הכנסה אך לפי החוק הם צריכים להחזיר לכם חלק או ששילמתם כסף מיותר. מאחר ומדובר על הוצאות שקשורות לעבודה שלכם אתם זכאים להחזר וכאן רואה חשבון מנוסה נכנס לתמונה הוא אמון על ידיעת כל החוקים והתקנות המעודכנות בעניין ויעזור לכם לקבל את הכסף שהוא שלכם המגיע לכם על פי החוק.

    הוא גם יודע להתנהל מול רשויות המס בכל סוף שנת המס והוא אחראי לבדוק את ההוצאות שלכם על פי החוקים והתקנות ולראות אלו צריכות החזר ואלו לא.

    באלו מקרים מגיע לכם החזרי מס?

    • הוצאות הקשורות לעסק שלכם

    ישנם הוצאות כמו קניית מחשב לעסק ניירת ועוד שיכולים לקבל עליהם החזר ממס ההכנסה.

    • מצב משפחתי בריאותי או אישי

    לזוג נשוי מגיע החזר ממס ההכנסה וכן לנכה או לכל מיני מצבים הקשורים למצב של בעל העסק רואה חשבון  ששולט היטב בנושא זה יוכל בקלות רבה לדאוג להחזרי מס.

    איך רואה חשבון יכול לתרום עבור החזרים ממס הכנסה?

    בעזרת תכנון מוקדם ניתן לתכנן זאת כך מלכתחילה בעל העסק יקבל החזרים ממס הכנסה הדבר יעשה על פי התכנון הכלכלי של כל עסק. תוך העמדת האנשים הטובים והמוכשרים על המשרד למילוי הטפסים השונים וקבלת ההחזרים לחשבון הבנק של בעל העסק. בחירת רואה חשבון טוב היא חשובה בהחלט.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
      שלחו הודעה
      💬 צריך עזרה?
      היי 👋
      איך נוכל לעזור לך?
      דילוג לתוכן