ליצירת קשר

    כך תבצעו בצורה בטוחה הקמת עסק חדש

    מי שמעוניין לפתוח עסק חדש על מנת לפרנס את עצמו ואת בני המשפחה שלו יכול, מצד אחד, לבצע את כל הפעולות הבירוקרטיות בעצמו אך לא תמיד זה מומלץ. כדאי מאד לבצע הקמה של עסק חדש בסיוע וליווי צמודים של רואי חשבון או יועצי מס שלפני ביצוע הפתיחה הלכה למעשה יוכלו ויידעו להסביר לאותו אדם את כל מה שהוא צריך לדעת על ניהול עסק עצמאי ואת הדגשים החשובים בנוגע לתחום העיסוק הספציפי שבו הוא מעוניין לעסוק. יש דקויות שונות מבחינת רשויות המיסים שלא תמיד כל אדם יודע ולכן מומלץ מאד להסתייע באנשי מקצוע שמכירים את התחום ויוכלו להעביר את הידע במלואו ללקוח שלהם.

    מה צריך בשביל להקים של עסק חדש?

    כאשר מדברים על פתיחת עסק חדש מתכוונים להודעות הרשמיות על פתיחת העסק לרשויות המיסים. יש תשלומי מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ שהחל מעת פתיחת העסק יבוצעו ישירות על ידי בעל העסק ולא דרך המעסיקה כפי שהיה עד כה. לשם כך רשויות אלה צריכות לדעת שאין מדובר בעובד שכיר והן צריכות לדעת איך לבצע ממנו את הגבייה מדי חודש או חודשיים. דבר נוסף הוא הפרשות לפנסיה ולקופות גמל או קרן השתלמות שבעל העסק יצטרך להתחיל להפריש בעצמו כחלק מחוקי המדינה. עליו לדאוג לכל אלה מיד עם פתיחת העסק ואל לא להתמהמה.

    הקמת עסק כמוה כהגשמת חלום!

    יש לא מעט אנשים שחולמים על הקמה של עסק חדש ומחכים לדרך החדשה שאליה הם יוצאים. הם רוצים להיות מרוכזים במה שהם יודעים שהם עושים טוב ויעיל, הם רוצים לפתח קהל לקוחות גדול ונאמן וכמובן להציע את השירותים הכי טובים שהם יכולים להציע בתחום הפעילות שלהם. ברגע שהם פותחים את העסק מתחילים פרק חדש ומרגש בחיים ויתכן שמדובר בפרק שהייתה המתנה ארוכה לקראתו וכעת הסיפוק והגשמת החלום יגיעו.

    את ליווי הפתיחה של העסק החדש מומלץ להשאיר בידיהם של עובדי משרד פייג ויסקוס רואי חשבון, עם ניסיון רב בתחום זה וידע מקצועי שינחה את הלקוחות לכיוון הנכון.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
      שלחו הודעה
      💬 צריך עזרה?
      היי 👋
      איך נוכל לעזור לך?
      דילוג לתוכן