ליצירת קשר

    כל המידע שצריך לדעת על רואה חשבון החזרי מס

    כל אזרח משלם מיסים לאורך חייו הבוגרים ומס הכנסה הוא המוכר ביותר מביניהם. התשלום מתבצע דרך תלוש המשכורת ישירות ועצמאים בעלי עסקים משלמים בנפרד. תשלום המיסים הוא חובה וכל אזרח משלם על פי הנתונים האישיים שלו. יחד עם זאת, מדי שנה צריך להכין דו"ח שנתי שמרכז את כל תשלומי המיסים וההכנסות של כל אזרח ובמקרים רבים מקבלים שמגיעים החזרי מס הכנסה, כלומר הגבייה הייתה עודפת לאורך השנה ואותו אזרח שילם יותר מכמה שהיה אמור. יש מי שחושב ומאמין שבקשה להחזר אפשר לבצע לבד אך כדאי לדעת שאין זה מומלץ לפעול מול רשויות המיסים לבד אלא דרך איש כספים מקצועי ומוסמך.

    איך מתבצעים בפועל החזרי מס הכנסה?

    התשובה לשאלה זו טמונה בעצם הגשת הדו"ח השנתי. לא רק מי שיש לו עסק עצמאי צריך להגיש דו"ח שנתי לרשויות המיסים וזה בהחלט מומלץ גם לעובדים שכירים. יש טפסים שצריך למלא ויש יתרון לאנשי מקצוע שיודעים בדיוק על מה להקפיד ואיך להגדיל את הסיכוי של הלקוח שלהם לקבל החזרים ממס הכנסה בסופו של דבר. את הדו"חות מגישים בצורה ידנית או מקוונת לרשויות מס הכנסה ולאחר ביצוע תחשיב ובדיקה מעמיקה של הדו"ח על ידי פקידי השומה תתקבל החלטה בנוגע להחזר. אם אכן היה תשלום עודף – הוא יוחזר לחשבון הבנק של אותו אדם.

    החשיבות של הגשת הדו"ח השנתי

    אנשים רבים סומכים על רשויות המיסים שתעשנה את העבודה שלהן ולא תגבנה מהאזרח יותר מהדרוש. אין בזה כל רע אך תמיד כדאי לבצע בדיקה נוספת על מנת לוודא שכל הנתונים האישיים מעודכנים כפי שצריך, מה שיביא איתו גבייה מדויקת שמתאימה לתנאים בלי שיהיה צורך לבקש החזרי מס הכנסה. חשוב לזכור שמדובר בכספים שהאזרחים משלמים ואם הם שילמו יותר מהדרוש הרי שמגיע להם לקבל את ההחזר וליהנות מהכסף שלהם.

    פייג ויסקוס ושות' – משרד רואי חשבון מקצועי ומנוסה בהגשת דו"חות שנתיים למס הכנסה ובחינה מעמיקה של סיכויי קבלת ההחזרים עבור הלקוחות.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
      שלחו הודעה
      💬 צריך עזרה?
      היי 👋
      איך נוכל לעזור לך?
      דילוג לתוכן