ליצירת קשר

    כל המידע שצריך לדעת על רו"ח עבור עוסק מורשה

    מבחינת מדינת ישראל אדם זה או אחר יכול להיות בעל עסק פטור או מורשה ויש כמה וכמה הבדלים מהותיים בין שני אלה. עוסק מורשה יתעסק בהכנסות גבוהות יותר ויהיה עליו לבצע יותר פעולות מול רשויות המיסים. אין זה מומלץ שבעל העסק יבצע את הפעולות האלה בעצמו אלא עדיף לו לשכור את השירותים המקצועיים של רו"ח עבור עוסק מורשה שיידע בדיוק מה צריך לדווח, מתי, מה וכמה צריך לשלם ואילו סכומי כסף מבין ההוצאות של העסק יכולים להיות מוכרים לצרכי הפחתה בתשלום המיסים. יש חשיבות לכך שרואה החשבון יידע לעבוד עם עוסקים מורשים ויכיר את הדקויות שייחודיות רק להם.

    איך יודעים מיהו רו"ח עבור עוסק מורשה?

    כשם שצריך לבצע בירורים לפני ששוכרים את השירותים של איש מקצוע זה או אחר, כך צריך לעשות על מנת לוודא שבוחרים רואה חשבון לעוסק מורשה. לא כל רואה חשבון מתעסק עם עוסקים מורשים וחשוב לשאול את זה מראש. אם זה רואה חשבון שעובד עם עוסק פטור או עם חברות וארגונים גדולים הוא לא בהכרח יכיר את כל מה שחשוב לדעת אודות עוסק מורשה ולכן עלול לטעות בדיווחים או התשלומים של העסק. מכאן שכאשר מחפשים משרד רואי חשבון חשוב להבהיר שמדובר בעוסק מורשה ולוודא שאכן שירותי החשבונאות מוצעים לעסקים מסוג זה.

    למה לשכור שירותים של רואה חשבון?

    על פניו נדמה לפעמים שאת כל הפעולות החשבונאיות יכולים לבצע עובדים בתוך העסק שמכירים את התחום או למדו אותו. יחד עם זאת לא תמיד העסק מספיק גדול כדי להצדיק העסקת עובד במשרה זו ולכן רו"ח עבור עוסק מורשה שיעבוד במיקור חוץ יכול להוזיל עלויות עבור העסק בביצוע הפעולות הנדרשות בלבד ובלי לבזבז זמן כל עוד אין צורך בביצוע אותן הפעולות. מכאן החשיבות והכדאיות של שירותי רואה חשבון במיקור חוץ ממשרד חיצוני.

    פייג ויסקוס ושות' – משרד רואי חשבון מנוסה העובד עם מגוון עסקים מכל הקשת, מציע גם לכם שירותי ראיית חשבון מתקדמים שמותאמים לכם בדיוק.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
      שלחו הודעה
      💬 צריך עזרה?
      היי 👋
      איך נוכל לעזור לך?
      דילוג לתוכן