ליצירת קשר

    מדוע כה חשוב לבחור רו"ח עם המלצות

    רואה חשבון הוא איש מקצוע שכל אזרח יכול להזדקק לשירותיו. עובדים שכירים יכולים להיעזר ברואי חשבון על מנת לבצע תחשיבים בנוגע להחזרי מס שהם חושבים שאולי מגיעים להם ובעלי עסקים ייעזרו בשירותים של רו"ח מומלץ על מנת לנהל במיקור חוץ את כל מה שקשור להתנהלות הכספית של העסק, בין אם מדובר בעוסק מורשה, עוסק פטור או חברה בע"מ. לא תמיד כל בעלי העסקים יודעים בדיוק מה מצופה מהם ולכן חשוב מאד שיהיה להם אל מי לפנות על מנת לקבל את המענה המקצועי שמותאם בדיוק להם, למצב האישי שלהם ולעסק הפרטי שלהם.

    איך בוחרים רו"ח מומלץ?

    מי שצריך לחפש ולמצוא רואה חשבון מומלץ יוכל לחפש ולמצוא דרך מגוון דרכים – רשת האינטרנט, המלצות מקולגות או בעלי עסקים מוכרים אחרים או דרך חברים ומכרים שיש להם ידע אודות רואי חשבון מהניסיון האישי שלהם. חשוב שיהיה מדובר ברואה חשבון שמכיר את התחום הספציפי הדרוש, שיהיה לו כמה שיותר ניסיון בליווי לקוחות מאותו התחום וכמובן שחשובה מאד הזמינות שלו והתקשורת איתו שצריכה להיות כמה שיותר נוחה ונעימה. כאשר מדובר באיש מקצוע שיהיה אמון על הכספים של העסק או של הלקוח שלו חשוב שהוא יהיה גם מומחה ומקצוען בתחומו וגם נעים הליכות, שירותי ואדיב. זה השילוב הנכון שעל פיו צריך לבחור רואה חשבון.

    החשיבות של שירות מצוין ומותאם אישית

    אין רואה חשבון שיהיו לו כמה לקוחות שיהיו זהים לחלוטין וכאלה בעלי מאפיינים דומים לגמרי. למה חשוב לדעת את זה? מפני שהמשמעות היא שהשירותים של רו"ח מומלץ חייבים להיות מותאמים בדיוק לכל לקוח בנפרד – לתחום העיסוק שלו, לשירותים הייחודיים שדרושים לו, למחויבות שלו מבחינת רשויות המיסים או מוסדות המדינה וכמובן לכל ייחודיות שתהיה לו כאדם שעומד בפני עצמו. זו הדרך לבחור רואה חשבון מקצועי.

    דרושים לכם שירותי ראיית חשבון? משרד פייג ויסקוס, עם סניפים בכרמיאל ובקרית ביאליק, עומד לרשותכם עם שנים רבות של ניסיון וליווי מאות עסקים ולקוחות.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
      שלחו הודעה
      💬 צריך עזרה?
      היי 👋
      איך נוכל לעזור לך?
      דילוג לתוכן