ליצירת קשר

    מדוע כה חשוב לרשום עוסק מורשה עם רו"ח מומחה?

    פתיחת עסק חדש וביצוע פעולות מול רשויות המיסים כמו לרשום עוסק שהוא מורשה היא תקופה מרגשת ויש לא מעט בעלי עסקים שעבורם פתיחת העסק היא הגשמה של חלום ארוך וישן. במדינת ישראל מוגדרים כמה סוגים של עסקים וחשוב לדעת מה ההבדלים ביניהם על מנת לבחור ולפתוח את העוסק הנכון. עוסק מורשה הוא זה שההכנסות הצפויות שלו תהיינה גבוהות יותר מרף שהמדינה קובעת ומעדכנת מדי שנה ועליו לדווח על ההכנסות וההוצאות שלו מדי חודשיים, כמו גם לשלם את תשלום המע"מ (כפי שעוסקים פטורים לא צריכים, למשל). מכאן שעוסק מורשה צריך ליווי צמוד ולאורך זמן של רואה חשבון שמכיר את התחום ומציע שירותים אלה.

    למה מתכוונים כאשר מדברים על רישום עוסק מורשה?

    הדרך החיובית והנכונה של התנהלות העסק מתחילה כבר בשלב של הרישום במוסדות המדינה. יש בעלי עסקים שבוחרים לבצע את הרישום בעצמם וכבר כעת, עוד לפני שהעסק מתחיל לפעול, הם מסתכנים בטעויות או תקלות שמקורן בחוסר ידע או ניסיון. מכאן, שאת כל מה שקשור לפעולות של רישום עוסק מורשה מומלץ לבצע בליווי של רואה חשבון מוסמך ומנוסה ולא בלעדיו. מכיוון שלעוסק מורשה יש לא מעט קשר שוטף עם רשויות המיסים הרי שממילא צריך רואה חשבון מוסמך שיהיה צמוד לעסק ויעזור לבעליו לבצע את כל הדרוש.

    לא מוותרים על ליווי מקצועי שעושה את ההבדל!

    יש פעולות או תהליכים שלא חייבים בהם ליווי צמוד של איש מקצוע. לרשום עוסק שהוא מורשה אינו אחד מהם, בשל חוסר ידע שבעל העסק ניחן בו ולא תמיד הוא יכול לדעת הכל ולהיות מעודכן בכל מה שעליו לבצע כמו שצריך. רואי חשבון מנוסים ומיומנים הם הכתובת לפעולה זו וזה גם מה שיבטיח שהעסק ייצא לדרך בדרך טובה ונכונה וכמובן ללא תקלות. זה לא המקום להתעקש לבצע פעולות לבד ורואה חשבון חייב להיות מעורב.

    חושבים לפתוח עוסק מורשה? משרש רואי החשבון פייג ויסקוס ושות' עומד לרשותכם וישמחו לצרף אתכם לשורות הלקוחות המרוצים שלו.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
      שלחו הודעה
      💬 צריך עזרה?
      היי 👋
      איך נוכל לעזור לך?
      דילוג לתוכן