ליצירת קשר

    מה המשמעות של רישום עבור עוסק פטור?

    מי שמעוניין להפוך לבעל עסק עצמאי צריך לקחת כל מיני סברים בחשבון לפני שיעשה את זה הלכה למעשה. רישום עוסק שהוא פטור שונה במעט מרישום של סוגים אחרים של עסקים וחשוב להכיר את ההבדלים בין הסוגים השונים עוד בעת ההתלבטות, זאת על מנת להירשם בתור העוסק הנכון. לרישום לא נכון יש משמעויות חמורות מבחינת מוסדות המדינה ורשויות המיסים ואותו בעל עסק חדש עלול למצוא את עצמו משלם כספים שהוא לא אמור לשלם או חמור מכך – מקבל דרישות תשלום לקנסות בשל הדיווח השגוי. מסיבה זו מומלץ שאת רישום העסק יבצע בעליו בליווי של איש מקצוע – רואה חשבון.

    מה צריך לעשות בעת רישום כעוסק פטור?

    על מנת להיות עוסק פטור צריך לדווח זאת למס הכנסה ולמוסד לביטוח לאומי. עוסק פטור הוא זה שמחזור ההכנסות שלו לא עולה על גובה מסוים שהמדינה מחליטה עליו מעת לעת והסבירות היא שהוא לא יצטרך לשלם מס הכנסה. דבר נוסף וחשוב הוא שעוסק פטור לא משלם מע"מ ולא מתקזז על מע"מ תמורת ההוצאות השוטפות של העסק. מכאן שהפעולות הנדרשות בשביל לבצע רישום כעוסק פטור הן רישום בשני מוסדות אלה – מס הכנסה וביטוח לאומי. כאשר את הרישום מבצע רואה חשבון הוא יכיר את הדרכים הנכונות לבצע את הרישום ויתרה מכך – לוודא שהרישום בוצע כמו שצריך ויימנעו תקלות.

    ליווי מקצועי מוסמך בתחום שלא מכירים

    עולם הכספים והחשבונאות הוא הראשון שבו צריך להיות מלווים על ידי אנשי מקצוע – רואי חשבון או יועצי מס. מעבר לידע העשיר והניסיון בנוגע למה צריך לעשות או מתי – הם גם יהיו מעודכנים בשינויים כאלה ואחרים שחלים מפעם לפעם וכך יוכלו להמליץ ללקוחות שלהם על הדרך הנכונה ביותר עבורם להתנהל עם העסק שלהם. רישום עוסק שהוא פטור בליווי רואה חשבון הוא פעולת חובה ולא כדאי לוותר עליה.

    מי שמחפש משרד רואי חשבון להתייעצות, ליווי לפתיחת עוסק או לעבודה חשבונאית שוטפת מוזמן להכיר את משרד פייג ויסקוס ושות', עם סניפים בקרית ביאליק וכרמיאל ואינספור לקוחות מרוצים.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
      שלחו הודעה
      💬 צריך עזרה?
      היי 👋
      איך נוכל לעזור לך?
      דילוג לתוכן