ליצירת קשר

    משרד רואה חשבון מומחה לעסק פטור

    עוסק פטור הוא בעל עסק שהכנסותיו לא עוברות את הסף של 120,000 ₪ נכון ל 2024. פעמים רבות עוסק פטור יהיה בעל עסק בתחילת דרכו אשר רק עושה את צעדיו הראשונים בתור עצמאי ולא בהכרח מודע לדרישות בהן יצטרך לעמוד ובכלל כיצד להתנהל מבחינה כלכלית. רואה חשבון לעוסק פטור ילווה את בעל העסק מתחילת הדרך. הוא יוכל להקל עליו באמצעות פתיחת התיק ברשות המיסים דרכו, מה שיחסוך לבעל העסק זמן וצורך להגיע פיזית למס הכנסה ומע"מ וגם לדווח על הדברים לביטוח לאומי. מעבר לכך הוא יוכל לתת לו יעוץ עסקי.

    להבין ממה אתם פטורים בעזרת רואה חשבון לעוסק פטור

    פתיחת תיק עוסק פטור כאמור תלויה בהכנסות השנתיות. עם זאת, ישנם מקצועות בהם לא ניתן לפתוח תיק עוסק פטור אלא יהיה צורך להירשם בהם בתור עוסק מורשה, מקצועות חופשיים כמו אדריכלות, גינון, עורכי דין, רואי חשבון ועוד. רואה חשבון לעוסק פטור יוכל להנחות אתכם ולוודא שאתם נרשמים בסטטוס המתאים. בעבודה עם רואה חשבון לעוסק פטור גם תבינו טוב יותר מה הדבר בעצם אומר, ממה אתם פטורים. הפטור המשמעותי שאתם מקבלים הוא תשלום מע"מ ודיווח מדי חודש או חודשיים. בהתאם לכך תוציאו ללקוחותיכם רק קבלות ולא חשבוניות מס. עם זאת, .תהיו מחויבים לשלם מס הכנסה וביטוח לאומי ורואה החשבון יסייע לכם בכל הקשור לתשלום מס ותכנונו.

    איך לבחור את רואה החשבון שילווה אתכם?

    במיוחד כשעסק נמצא בתחילת דרכו וכל המושגים הקשורים לעניין מבלבלים, חשוב לבחור רואה חשבון לעוסק פטור שיהיה לכם נוח לעבוד איתו. ישנם בעלי עסקים רבים שחושבים בתחילת הדרך שפעילות העסק עדיין לא רחבה מדי כך שאפשר לוותר על רואה חשבון. זוהי טעות  הגוררת אחריה טעויות רבות בהתנהלות הכספית וחבל. כדאי כבר עם פתיחת העסק לבחור רואה חשבון בעל ניסיון וידע בתחום המלווה עסקים רבים, כולל בתחילת דרכם. כדאי לבקש המלצות וגם לבחור רואה חשבון זמין ונגיש עבורכם לכל מצב בו תצטרכו גם להגיע אליו פיזית.

    משרד רו"ח פייג ויסקוס ושות' הוא משרד מוכר באזור ה

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
      שלחו הודעה
      💬 צריך עזרה?
      היי 👋
      איך נוכל לעזור לך?
      דילוג לתוכן